Thursday, September 8, 2011

ANTARA LIVERPOOL DAN X LIVERPOOL


Kisah X Liverpool



"Hello bro...datang jugak lu eh....apasal selubung macam penyangak ni?"
Pencurang jambu menyambut ketibaan mamat misteri



"Snff...snfff...macam kenal jer bau ni...ko pakai perfume apa ehhh?"




Owen semakin serasi dan gembira berada di Old Kerepot dan baru baru ini Owen mendapat peranan baru disana sebagai jurucakap Setan merah...



Pencurang Jambu  semakin hebat bersama dengan pasukan yang dikatakan lebih besar dari Liverpool ini. Pencurang jambu ini tak kisah pon tidak dipilih ke skuad kebangsaan Sepanyol sebab dia tak pernah cium badge Sepanyol



Tidak seperti di Liverpool dulu, Yahudi mabok ini sekarang menjadi pemain utama dipasukan curang dan sering diturunkan sebagai pilihan utama, sebagai menghargai bakat hebatnya pasukan curang dengan bermurah hati meminjamkan kehebatan yahudi mabok ini ke Pasukan geng bas sekolah yang sekarang mengunguli carta di nombor 17


"Adoi!!"
Bellamy dibaling botol ajaib


"wah perasaan apakah iniiii..... macam pernah rasa perasaan ini?"



" Ohhhh yaaaaa...Perasaan menyarung jersy keramat berwarna merah ini...ohhhh syahdunya...aku ingin kembali kepangkal jalan....."


"Tak per gaji kecik tak per....jangan panggil Risse sekali sudah lah..."





RAUL MEIRELES has insisted he never wanted to leave Liverpool.

The Portugal midfielder completed a £12million switch to Chelsea minutes before the transfer window shut last week, reuniting him with former Porto boss Andre Villas-Boas.
There were eerie similarities with Fernando Torres' January transfer between the clubs, with Liverpool reporting in both cases that a transfer request had been received.
That is normally read as a sign that a player is trying to force a move.
But Meireles, 28, said: "When I was in Porto, I knew I wanted to go and the club wanted to sell me — and I made the right choice last year to come to Liverpool.
"This year, though, was different because I knew I didn't want to go.
"I felt Liverpool's new owners didn't want to sell me but when I knew that Chelsea and Andre wanted me, it convinced me."



Ya kita boleh lihat wajah yang ikhlas mulus berbelah bagi dimuka Meireles....



"Gua tak kisah pon lu nak pegi mana...janji mulut kasi jaga..betol tak kelly"

"Betul betul keh kehhh tolong demo kat orang lain"



3 comments:

sale_ehs gerrard said...

"sapa2 yang blah dari anfield & lepas tu mulut bacul, aku jumpa nanti dapat ler merasa siku aku seperti yang diras pencurang jambu".Warning Agger kepada penghianat2. hahhahaha

Chris said...

Mana2x bekas pemain liverpool yang tinggalkan kita pasti mendapat SIAL di tempat lain seperti kejatuhan karier bola sepak,tiada populariti dan semakin dilupai....

Andy Carroll said...

aku sokong kata2 lu Chris