Sunday, May 17, 2015

ANTARA GERRAD PERCINTAAN LIVERPOOL




Aku rasa tak perlu ada sesiapa patut mempertikaikan Gerrad tanpa medal kejuaraan Liga, Semua orang tahu apa pengurus Dreber bus cakap, Maksudnya kalau Gerrad mahu menang liga dengan mudah dia dah boleh dapat atas kapasiti individu.

Ramai cakap Gerrad lagend yang tak ada kejuaraan EPL, Gerrad hado!? dorang tanya nada troll...
aku  nak tanya balik ada tak mana mana lagend  lain dalam sejarah yang buta buta tolak kejuaraan liga semata mata kerana sayangkan kelab?.. Hado?!


Korang punya lagend ado macam ni?



Perlawanan Akhir paling epic dalam sejarah CL, 1999?? nehhhh tu bawah bontot 2005 lah... antara Comeback paling dramatik dalam sejarah bola sepak dunia dan segalanya bermula dengan tandukan ni... 



Korang punya lagend ado macam ni?


Gerrad Final 2006

Antara perlawanan akhir FA Cup terbaik dalam sejarah FA Cup 
minit 90 tendangan ini menyelamatkan Liverpool 3-3 dejavu...













2 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA