Sunday, May 1, 2011

ANTARA BERJAYA DAN GAGAL part 2

DIJAMBATAN RUNTUH



"Ko tengok muka aku baik baik!! Ada macam muka orang bodoh ker!!!??"



"WooopSSSSS!!!






"BODOHHHH!!!!!"




"He heeee Bos betul...Skang saya baru saya percaya....."





DI ANFIELD

Ek lehhh apa ada hal!!! Senang senang kene lauk apa! He He heeeeee!!

Gelak Alan pedu penuh keyakinan!




Nah amik satu!!

Pemain yang paling lambat panas...skang dah panas dah!




Nah amik ko dua!!

Kuyt penjaring ( p)  terbanyak Liverpool







Nah amik ko tiga!!!

Suarez pemain Liverpool paling banyak muslihat...yang ini hikmat tendangan tanpa bola!!!




3-0!! Cukup!!?......Cukuplah tu janji dapat 3 mata..kang orang cakap tamak lak....


Alan Pedu akhirnya TerKedu!!

"Sial!! Aku dah tersilap! Aku ingatkan tengah lawan Blackpool tadi cheh!!"




Sebelum perlawanan

Provokasi manja manja gitu dari penyokong kuda laut berbelang hitam putih!




Selepas perlawanan


"Dee, biarlah beribu penyokong mengutuk ko...aku masih sayangkan ko, rinduuu siot ngan ko"

"Ton jom lah ikut aku, kita main sama sama kat Liverpool ek...."




AKHIRNYA LIVERPOOL NAIK NO 5!!

Jom naik!!!!




Nun di Laman Tadika.....



Simanja Vidic memain peranan sebagai keeper sandaran......





" Itu bukan handball...itu finggerball.... jadi tak payah penalti lah....
 hujah linesman penuh yakin

Jadi apa lagi, Fuckergson pon sangat sangat setuju!!!
"Betul...Betullll ....Betullll!!"



Tapi apakan daya kali ini budak budak tadika sudah kembali matang!!



"Yeargh!!!! dah boleh masuk darjah satu!!!!"



Refree tak boleh tolong lagi....

Keeper pon tak boleh buat apa apa lagi....


"Bodoh!!! Kenapa ko tak tahan bola tadi!!!"


"Sorry...sorry lahhh aku dah tua...maafkan lah aku..."
Van Ter Sa Sar lagi......



DAN AKHIRNYA!!!!

"ERMFFGHHH!!!!!!!"



13 comments:

berita sengsasi said...

hahahahahaahaha penaltyking memang sesuai bg kuyt!!

raja merseyside said...

kau wat sgt sengal dan lawak siot!!!hak3 teruskan idea kreatif mcm niii

Anonymous said...

Kesian Alex,, dah la tak hensem ... Hahahahahaahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahahahahahahahahahahahah >:DDDDD

Anonymous said...

pelawok pelawok pelawok pelawok !!!

Wan Gerrard said...

kuyt xpernah miss penalti lagi, terbaik :)

Una said...

dee dgn ton sgt suwitt! haha~

Filippo said...

teruskan menghambat ayam dari utara..
Alex ferguson tergamam

Anonymous said...

jgn la bgga geng..kte bru no 5..2 pun coz spurs krg match...kta lum lyk g msk CL...x ble bga sgt..

kasut said...

terbaik..terganas..TERBAIK la bro

Syaza Latif. said...

haha Van Ter Sa Sar. papapon nice entry. thumbs up! :D

pokdin said...

Hahaha...terbaik

Kuyt memang raja penalti..

Anonymous said...

memang terbayek!!!!!!!1

hadzeri said...

lawak siot haha...mmg kreatif laa luu bro..