Sunday, February 27, 2011

ANTARA 3-1 dan 4-0



Apa!!! Kalah 3-1 dengan West Ham!!!

Sialan!! Nasib baik lah bukan kalah 4-0!!!

5 comments:

Daynike said...

aku tak kecwa dgn kekalahan semalam. memang dah nasib Liverpool slalu kna dgn ref rabun babi

RABUN said...

tu lah aku juga tak kecewa ngan kekalahan semalam daynnike monyet, ref semalam! chist!...

jilah said...

aku tetap kecewa coz aku nak sgt kita menang...BUT tak dinafikan REF tu memang ngok ngek...si Hammer tu byk kali tackle si Suarez tapi tak kena apa2 pun..but kalau REDS yg tackle dpt kad (si Sktel)...GERAM + tak dinafikan REDS kita tu pun main sgt Hancus smlm....midfield tak bfungsi sgt...defend lak terlalu suka naik atas sgt sampai terabai bhg sendiri...ARHG..ahad depan jumpa setan merah..(minta2 ada la 1-2 org player dia injured tang jumpa si blues rabu ni...haha..)

BHO said...

memang rabun penjaga gol dia..hehe

ghost writer said...

salahkan ref ker ...

tak kira berapa scorenya tetap kalah.