Monday, March 7, 2011

ANTARA SETAN DAN KEMALUAN

Akhirnya Liverpool berjaya membuat Setan Merah dan Penyokong penyokong Setan KeMalu Maluan



Kronologi KeMaluan Setan



Setan kene lauk ngan Chef Suarez...ingatkan kat liga belanda jer kacang macam ni...kat liga inggeris pon senang kene lauk cam ni isk iskkk...



Kemudian Setan sekor ni gembira sakan kerana assis nya berjaya dijaringkan Kuyt!






"GOLLLL!!!"

"Gol kepala otak ko!!? Aku penumbuk kepala otak ko baru tau!"



"Oh salah side rupanya..." Setan kecewa tunduk Kemaluan.....



 Tak per Setan berazam untuk menebus kemaluanya itu.....




Tapi belum sempat Setan memulakan langkah Setan kene sepak.....

"Amik ko setan!!!"
Jerit Caragher penuh semangat sambil menyepak keting Setan penuh dengan sekuat hati



Setan pon mula menyetan BERLARI kearah refree sambil menyebut  "Kasi Merah!! Kasi Merahh"




Refree tak mau kasi kad merah.

 Dan ,Setan tetiba terjelepuk kecewa menangis menepuk nepuk padang kehibaan





Maka
Setan pon menangis dengan ayu nyer sambil berharap pengadil mengubah keputusan.... Tapi ternyata  muka Setan tak cukup menawan,  refree tetap dengan pendirianya





Oleh kerana Kemaluan yang melampau Setan meminta diusung keluar, setan menyambung tangisanya di bilik persalinan





Bapak Setan terkedu.....

"Apa!!!! Kalah lagi!!!! Ni MU ker Wigan ni!???...."
  "Takper, Ini team Setan lah biar aku pasang strategi memerangkap Liverpool kelubang neraka!"




 Tapi apakan daya Perangkap Setan tak menjadi, bahkan Kuyt pulak yang makin menjadi jadi

Kedudukan sudah menjadi 3 telur.....



"Aishh mana Nur Nani yang ayu ni ahhh lama tak nampak?"
Setan Pemalas kehairanan

"Dah keluar lah bongkok! Yang kecoh kecoh tadi tu apa ko buat!? Tido ker?"
marah Setan Curang pada Setan Pemalas

"Ohhh dah kuar.... patut lah kita susah nak score aishhhh!"
Balas Setan Pemalas, memalukan Setan Curang dan dirinya sendiri sekaligus



Setan akhirnya habis iktiar dan mula main macam SETAN


Dah bosan main bola, Ana Rafael mula menyetan

"JOM gaduh!!!"
Jerit Ana Rafael

Skertel yang tak hebat tiba tiba nak tunjuk hebat
"OI! Ko ingat rambut ko kereting aku takut ker!!



Ternyata Setan terus longlai, bahkan dilanyak oleh pemain Liverpool


Suarez mendidik penuh berhemah
"Nasib baik aku tarik rambut ko jer, kalau aku gigit ko, baru ko tau langit tu tinggi ker rendah!"

"Tobat! Tobat! maafkan aku!!"
Ana Rafael merayu rayu minta dilepaskan

 
Oleh kerana hari ini hari jadi King Kenny Maka Setan dibenarkan membawa satu gol pulang sebagai saguhati buat penyejuk hati Setan setan yang kepanasan macam dalam api neraka.






SEBAGAI SAGUHATI JUGA









 "APA 3-1!!!"

Setan pencen terkejut beruk tengok game kat rumah sorang sorang






14 comments:

berita sengsasi said...

sungguh setan pon menyetan balik rumah setan sorang2!!

Mr.Alip said...

haha sangat menarik untuk dibaca xD

beemer said...

kahkahkah!!!!
terbaek la bro ... guling2 gua gelak!
gua rasa cam tgk drama swasta slot spektra tv1 aja bila tgk si noni larik2 kejar phil dowd pastu jatuh n nangis2 .. laju tu lari bai .. wakakakaka!!!!

kuu said...

hahaha...1 je nak comment skt bro pasal besday kenny bkn time tu la...besday dia jumaat lepas...btw wnwa!!!

Shankly said...

kah kah kah kah ..

pokdin said...

Hahaha..
Defender United diayamkan oleh Suarez..


-http://sembangliverpool.blogspot.com/

jilah said...

aku gelak terbahak2..kelakar giler..hahaha..
ala si nani tu memang pelakon terbaik...kalau sakit kaki tu kena terjah, pasai pa dia boleh kejar si referee tu...hukum karma..tu la..saper suruh nak jadi pelakon kat anfield..nak jadi pelakon pi la hollywood,boleh gak dpt oscar ke grammy award ke...

Tengku Sidek said...

back ground ngancam siot...Nani out for month..thanks to abg Carra..nak main ganas kene tau cara..heheheh

Faiz Tapit said...

oh, semoga boleh dapat nom 1 liga ye

Jo Qusary said...

semoga ko dilantik jadi komentator liga seterusnya, hehehe...

velasrizal said...

memang suarez terbaek..

Beza Bantal Murah Dan Mahal Dari China

Wan Gerrard said...

hahaha match terbaik ni ^_^

RABUN said...

berita sengsasi: ya memang betul2 meyetan...harap lepas ni setan terus menyetan

mr alip: harap selepas ni pon masih menarik lagi hehe


beemer: aku pecah perut tgk nani dok berlakon..mengalahkan pelakon tamil chit!


Kuu: biasak ahh nak kene ngan skript tipu2 lah skit..alah boleh lerrr...boleh lerrr...


Shankly: keh kehh



Pokdin: Diayamkan sambil dilauk laukan


Jilah: memang terbaik dari nani heheh



Tengku sidek: aku rasa tak sampai sebulan kot, takat koyak skit macam tu jer, dia jer lelebih macam kerier ending chis tarak maruah punya setan hehehe



Faiz tapit: dapat no 1 mestilah....



Jo qusairy: harapnya gitu ler heheh


valesrizal: ya terbaikk..sayang tak score


Wan gerrad: ya kedua terindah selepas kemenangan 4-1 dulu

ghost writer said...

takde lar perit sangat dari kena hantar balik ke umah dalam FA cup ye dak..hihi