ANTARA YANG TER MISSING IN ACTION!




WOW!  Tiada siaran Langsung!! Slot dah penuh! Team tengah kejar piala usang tunjuk lak ha ha (ada orang tengok ker?)!

Missing In Action
HERO kita berkelana entah kemana, tak ada lak perkhabaran berita tentang keinjuredanya!! Mungkin aku terlepas baca, aku pon tak tau. Jangan amik cuti jumpa Anceloti sudah lah!




Missing In Action lagi!!


Ha ha geli aku nak cerita pasal mamat sekor ni....Ia permain terbaik tempoh hari, terima kasih pada pengundi semua eh he he... Maaf gambar ko senget lagi, Jangan salahkan aku! Salahkan kekasih ko!! Apa ko tak layan dia semalam ker sampai tak pasal pasal ko tak der dalam skaud!?

Rafa memang memeningkan! Aku tak pernah jumpa pengurus yang sekreatif membunuh macam ni! kalau ada player yang perform hari ni besok besar kemungkinan tak diturunkan dah banyak berlaku sejak rafa mengurus Liverpool. 

Aku memang suka kalau dia tak diturunkan...Sejak dulu lagi! Tapi bukan waktu seperti sekarang ni, Masa tak perform ko turunkan Si Luncai ni bila dah perform ko tak turunkan!! Sangat pening! sistem rotation ni memang celaka, kekalkan ajer la player yang main tempoh hari  pasal kombinasi yang ada persefahaman apa susah,


Apa yang hampir pasti Champhion league musim depan kurang meriah tanpa kehadiran Liverpool

Apa pon YNWA!!


TAMBAHAN!

Apa kecewa sangat...dorang pon kecewa gak Buarghahaha!!!
WAIN RUNI amik MC lagi


Dan ini pengantinya! Bagi free kat Liverpool pon kitaorang tak mau!

Keputusanya!!



"Aku kecewa lagi dan lagi dan lagiiiii!!!"



Tambahan lain!!


Messi!!! messiii!! Eh silap lak! Mercy!! Mercyyy!!!

Bekas setan merah yang dah kena bakar kat  neraka Bernabeu!!!

5 comments:

Amirul Idham said...

hahhaa..
gembira aku tengok muka kecewa ronaldo dan alonso semalam. hehehe...

MOFASAD said...

vavi draw!

NURJIA HIDAYAH said...

aku x tau nk ckp ap
tp lately mmng aku kecewa ngn liv
aku syng liv!tp liv semakin mmbuat aku mnjadi smakin hambar.
anywy selagi torres msih di liv aku akn setia di anfield

Anonymous said...

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-fear-a-knee-injury-could-rule-out-Spain-striker-Fernando-Torres-for-the-rest-of-the-season-article390841.html

Sang Hangin said...

Betulkan apa aku cakap.. menang sekali lepas tu x boleh menang dah. tulah banyak sgt mabuk2 ni, x berkat. lepas ni makan riba pulak. lagilah x berkat.

kuang kuang kuah!