Thursday, April 1, 2010

ANTARA BERITA BAIK UNTUK LIVERPOOL


Liverpool akan menentang Benfica


Dan kita ada berita baik kali ini


Apa dia?




NI!



Betul lah dia dua orang ni ada skandal!



Oh! ni bukan berita baik bahkan Bencana sebenarnya!! 


Kombinasi Mashcerano dan luncai ni berkemungkinan besar kembali menerajui posisi tengah Liverpool.

Rafa memang bebal. 

Dan sama ada menang atau kalah. Liverpool akan bermain dengan cara yang amat negative ( berhati hati dan bertahan ). Walaupun kadang kadang bertahan itu ada baiknya, 

Tapi kelemahanya kombinasi ini ialah mereka tidak kreative, Seringkali gagal untuk kembali bersaing dan mencari gol apabila pasukan lawan sudah merobek benteng Liverpool. 


Kalau menang Liverpool akan menang dengan 1-0, dan kalau kalah, Liverpool akan kalah 1-3.

 dan Liverpool akan melepaskan gol minit minit akhir.

Liverpool akan mengalami perlawanan yang sukar, sering terlepas bola, hilang tumpuan ( macam biasa biasa tu la )

Sekali lagi diulang...

predict ini hanya terjadi kalau posisi tengah dikuasai oleh

Mashcerano dan luncai

Sudah sampai masanya Rafa mengakui fakta ketidak berhasilanya kombinasi ini, mereka boleh bertahan tapi bukan menyerang! Ini peringkat kalah mati, satu gol amat bermakna, 0-0 bermakna mereka yang menang. Cara permainan yang lebih positif lebih sesuai untuk game begini! Carik gol dan carik sampai dapat!

Bosan dengan Luncai!!?


Baiklah!


Babel 
harus dikekalkan sebagai pemain utama! Kenapa dia main bagus sangat ker? Tidak! bukan kerana itu. Ini kerana dia ada semangat baru dia bermain dengan sangat suka hati ( mungkin awek lama dia mintak couple balik...argh aku pun tak pasti ). Dengan permainan yang kembali positif biarkan saja dia melempiaskanya ditengah padang. ( predict ni hanya berjaya jika dia diturunkan sebagai fisrt eleven, masuk sebagai pemain simapanan minit 70 atau 83! Podalah!!! bagi nenek rafa jer main tengah padang suh score lebih lebih lagi kalau dah kene satu gol! )


Aquilani 

Lakukan sesuatu yang berisiko kadang kadang ada baiknya, Jadi turunkan Aquilani  sebagai barisan pertama, Aku peduli apa kalau dia injured nanti, dia injured tak injured sama jer kalau tak digunakan!  

Ya memang dia berkarat! Ubat untuk buang karat itu ialah, turukan dia!

Dan dia berkarat kerana orang yang membelinya letak dia kemudianya didalam store! Orang itu memang gila
Dan yang pasti Riera setuju dengan aku, orang itu memang gila he he!!


Gerrad bermain di tempatnya! Kuyt berpasangan dengan Torres dihadapan.  Sama ada Maxi atau Benayoun kedua duanya berkelayakan untuk mengisi sayap kanan.


5 comments:

Anonymous said...

dan keputusannya seperti diduga (KALAH).. sebab luncai tu main...

INDRA QIRANA said...

thats the fact la... simpan luncai untuk mengalami kekalahan macam ni...aku memang tak paham ngan si buncit tu. dia pikir pakai perut kot.

Kentut said...

kan, dah tau dah, menang sekali alamat kalah berderet2 selepas itu.

kui kui kui.

INDRA QIRANA said...

mana ada kalah bederet deret he he, lepas ni konfum menang lawan birmingham

Setan neraka jahanam, lak besok confum kalah ngan chealsea buraghahaha kek kek kekk....

oh ya semoga rooney lambat sembuh..kalau tak sembuh langsong lagi bagus he he...

Wan Perlis said...

ok cun kita sekepala.fan liverpool..lawan benfica kat anfield boleh menang !