Saturday, March 20, 2010

ANTARA SETAN DAN LIVERPOOL!!!



Syaiton Muncul kembali!!!





BENITEZ VS FUCKGESON!

Harus diakui Rafa Benitez tidaklah seberjaya Fuckeson, tapi memandangkan perutnyer yang lebih besar mungkin dia lebih bahagia nak dibandingkan dengan Fuckgeson,  lagi pon Benitez ada anak ikan, Baru baru ni timbul lak spekulasi cinta 3 seginyer dengan Riera lak hermmm. Dah tiga tahun berturut turut juga Setan merah muncul juara tapi Benitez tetap jadi topik suratkhabar tiap tiap minggu!!... Fuckgeson kalah teruk nampaknyer dengan Benitez!!


TORES VS WAIN RUNI


Runi 10 Tores 9

Ya! Runi mungkin dalam keadaan yang lebih performe walaupon Tores telah menemui sentuhan golnyer, aku letak runi 1 mata mendahului Tores!

Tapi yang pasti Tores jauh lebih charming berbanding Runi, mungkin awek awek dan gayboy penyokong setan merah sendiri lebih sangup tampal poster Tores berbanding poster wira mereka sendiri!!

Gol Runi banyak, tapi gol biasa biasa jer, ketika menentang meriam kontot( kalau tak salah aku ler) aje yang agak lawa itupun ketika pakai jersi Everton!! Runi sendiri mengaku golnyer sama saja ha ha!! Tores punyai style gol yang lebih lawa! Ha ha ha!!
APA!?
Tak setuju!?  

Ha aku peduli apa akunyer BLOG suka hati aku la!!



OH YA SATU LAGI

ARAK VS SETAN

dah tentulah manusia tak minum Arak kalau tak kene hasut dengan Setan

Tak mengaku lagi arghhhh!!! 

Korang memang bengap lah penyokong Setan Merah!!! Pi terjun dalam neraka lah korang!!



0 comments: