Sunday, March 28, 2010

ANTARA NABIL DAN RAFA!



Nabil terus mempertahankan dirinyer!! LU PIKIR LA SENDIRI RAFA BENITEZ 

dah malam sangat dah nak tidur dibuai mimpi indah....(mimpi Lucas kene jual kat Arsenal, dia muda lagi apa! Bukan Asan wanker suka ngan ikan muda per! )!!!


good night!!

YNWA!

3 comments:

Kentut said...

dah lama dah pun x merasa kemenangan kan. huhu.

INDRA QIRANA said...

lepas ni kita akan terus menang ha ha jangan marah ahhh... selamat melayan team curang nanti he he

Anonymous said...

Tu la Admin, bodoh sgt kutuk-kutuk Lucas, aku panas dr dulu lg kau selalu kutuk dia walaupun dia main teruk, tp dia ttp Liverpool player ! Kau kena ingat tu