Tuesday, March 2, 2010

ANTARA KEGANASAN DAN KEBODOHAN MAFIA!!


Bilangan gol yang sikit!! Peduli apa aku janji menang, bertemu team mafia dan main macam lembu gila memang agak menyukarkan!! Menang game ni memang dah cukup bagus!



Gol lagi!! Gerrad  dah polish balik kaki dia yang bekarat selama ni


Siapa yang pedulikan Rooney n de geng!!  Game liga perdana lagi penting laa!!! Woooo!!!



Alamak celaka betul! kalau tak teror macam Henry jagan gatal gatal nak pegang pegang bola! kan dah kene penalti!



Jangan takut serahkan pada hero kita untuk menyelamatkan Liverpool, Team bedebah dengan pengurus bermulut longkang memang tak bleh dibiarkan menang!!



Nak menang dengan Liverpool, blahlah telan kentut aku jer laaaa!!!




kalau tak menang aku lak bagi kentut kat muka benitez ha ha!!!

4 comments:

aremierulez/Amirul said...

hahhaa..

sam mmg mcm tu. asik tak puas hati dgn rafa.

apsal bro tag kentut utk entri ni? hahaha...

INDRA QIRANA said...

aremierulez/Amirul: ha ha saja jer aku tag kan kentut pasal Setan merah dapat piala liga dan musim ni agak busuk macam bau kentut setan merah

Kentut said...

oit! apa ni menyalahgunakan nama aku sebagai label. chetttt!!

INDRA QIRANA said...

alamak ada plak orang terasa he heee...