Friday, October 24, 2014

ANTARA BULAT DAN EMPAT SEGI


Apa masalah ko nak score ha!! Bola tu bulat!! Bulat!! Bukanya empat segi sampai ko susah sangat nak score!!


Mestilah susah!!





Tak susah!! Ko nampak tak tiang gol kat sana tu?!  Ko cuma perlu tendang bola yang bulat ni masuk kat situ!!!




Itu pasal la aku cakap susah...Bola itu bulat! Tapi tiang gol tu empat segi!




!!!!



Sunday, October 19, 2014

ANTARA BOLA DAN IKAN

"Ok memandangkan ko ni dah tumpul tahap monopous... aku nak ajar kat ko macam mana nak jaringkan gol..."
 

"Ok ko nampak tak yang jaring jaring warna putih kat hujung padang tu..."



"nampak...tapi tak der ikan kat sini" 




"Ikan...? Apa kena mengena ngan ikan pulak? "



"Mestilah ada kena mengena!! Apa guna ada jaring...kalau tak der ikan nak di jala!!..."


Friday, October 17, 2014

ANTARA CUTI DAN MC


"International break....Aduhhh"






"Thanks Bos bagi MC panjang kat aku...baik sungguh hatimu"

"Tak der hal... Nak MC lagi aku boleh bagi lagi"



MC lagi ...





" Errrr...Bosss nak mintak cuti Boss..."

"Cuti eh...."




"Hurfh!! Cuti tak bleh...kalo nak, pergi main dan sila injured!!!"




" nanti kalau dah injured aku kasi MC eh budak... "





"Woo apasal ngan ko ni... layu semacam jer ni!!!"

"Setahun kerja tak dapat cuti Boss..."

"Pulak dah!!"