Thursday, January 2, 2014

HUKUM KARMA ANTARA CEPAT ATAU LAMBAT













steady.....steady.....



BANG!!!




Cantik bukan?.... macam SETAN!....



Oh kebetulan teringatkan setan....


Moyenis menyelar Suarez






Get Up!!!
Steady lah! Songkok tak jatuh tu....







Howard Webb adalah hukum karma untuk semua pasukan... Jadi nantikan giliran pasukan kesayangan anda!!





EXTRA






Baca molek molek






Baca sekali lagi



Ini dipanggil clean!??

Clean Shit!!!




4 comments:

Wan Gerrard said...

minggu lepas patut kena kad merah lwn kita..kali ni diving. mourinho skrg 'the funny one'.

tapi kita masih takde lagi pemain kena book diving

rabun said...

ya betul tu sejak BR jadi pengurus, psikologi player kita agak baik, semuanya agak berdisplin suarez yang liar pon dah jadi jinak he he

Chelsea sejak Abromingokngik beli sampai skang main mcm KGB

tokeysiber said...

Chelsea punya player pachuceng kuat kot... asyik2 nk rebah ja hahahaa

rabun said...

tu la macam bapok pon ada, memalukan industri bolasepak dunia jer... kalau pemain ragbi tengok boleh muntah darah