Monday, May 14, 2012

ANTARA KECEWA DAN GEMBIRA




MUSIM LIVERPOOL YANG MENGECEWAKAN.....???



Pasukan yang cukup bersederhana.....walaupon berbelanja besar





Membazir tak tentu pasal.....





 Suarez kene hukum akibat menyedarkan negro yang ingat dia mat saleh





 Latih tubi tendang Tiang dan palang yang sangat berkesan!






Keeper suka buat Kelakar




Terlepas Piala FA......Spearing buat kelakar...









Pernah dengar tak.... Kalau kita susah jangan tengok orang yang lebih senang dari kita, Sila lah tengok orang yang lebih susah dari kita...maka hati kita akan mudah bersyukur dengan apa yang ada....











Jadi marilah kita tatapi mereka yang lebih malang dari kita  sebagai pedoman....






PIALA ANGAN KU MUSNAH BUARGHAHAHAHA!!!




Masuk angin keluar asap







Layan Komedi 


 



Cantik bukan!!.......Macam SETAN






Rumusan dia lebih kurang macam ni








Dah abis dah citer..... Apa pon kita dah dapat Piala Mickey Mouse.......  


Piala yang chelsex jugak rebutkan tapi kalah dengan Liverpool

Piala yang team tadika tak dapat walaupon dah masuk final lawan Relegation team masa tu

Piala yang kita dapat dengan mengalahkan Juara EPL tahun ni....

Piala yang Setan Merah tak mampu menang tahun ni....



Nah sebagai penutup













7 comments:

sale_ehs gerrard said...

Mickey mouse ke, doraemon ke, power ranggers ke, adaakukesah. janji Liverpool ada. korang.. ade? APTB ler....

Nazirul Mubin said...

ah..malunyer xdapat piala.. ingat baru nak tulis 20,20,20 byk2

hehehe, aq harap musim depan turn kite tulis 19,19,19 byk2 kalau keajaiban berlaku..YNWA

Eryn Manis said...

sedihhh! bahahahahahahaha.

KhaiRin : anies said...

hehehehe


lg 1 penalti sepak ke langit... huduh betul!

rabun said...

aha aku terlupa tang penalti he He .....

Anonymous said...

Chelshit...dapat FA Cup
Mak Siti...dapat EPL
Arsengal...xx dapat apa-apa..
MUnyet....Dapat tahi monyet Evra.
Dan..
Pasukan Kita:
LIVERPOOL FC dapat juga pila carling...

Anonymous said...

harap next season LFC akan kembali hidup. YNWA!