Wednesday, March 28, 2012

ANTARA DALGLISH DAN SETAN MERAH




Aku jadi kesian lak kat Dalglish kene hentam sana sini,


Tgk muka ni baik baikk.... tak kesian ker?....




Aku rasa macam tak berbaloi nak kutuk Orang yang dah berjasa dengan Liverpool ni...

Dari aku kutuk Dalglish, lebih baik aku kutuk 


benda sial satu ni




Ini antara sebab kenapa aku tak pernah Respek pasukan ni, tak kira lah piala dia dah ada satu kapal kontena sekalipon!!





Ada  bela Hantu Raya!! Setan la katakan!





dan satu lagi, Aura Setan mereka terlalu kuat!!






Jadi aku akan lebih membenci Setan yang bermain bagus dari Liverpool yang bermain teruk....




4 comments:

Nazirul Mubin said...

susah la nak halang Man U ni bile dah dilindungi Freemason.. kne tgu Imam Mahadi muncul pastu baru Man U bole kalah.. hehe..cam seram la plak!

To Live Again said...

Ala nk comment pon biar la matang bro..

Tak pyh la sebut pasal setan ker freemason ker illimuniti ker..

Cooment biar la based on fact..Dh kalah 2 kalah la..Biasa la kalau sesekali ref slh buat keputusan..Takkan la sbb KESALAHAN mcm 2 MU leading lpool smpai 27 MATA bro..

Nk ckp pasal ilimuniti la freemason la..Cuba check background Tom Hicks 2 saper??

Xer citer cer citer..Fanatik mengalahkan org England sndiri huhuu..

rabunmerah said...

nazirul:

fremason dan illuminati tu dah ada kat mana mana dah...paling banyak kat dunia hiburan, dan Politik,

kalau ada pon berjangkit pada pasukan bola( sukan ) sekurang2 nya aku menyokong pasukan yang jauhhhh sifatnya dari pasukan yang ala ala setan tu kan....

org yang kata skit skit fremason illuminati, besok kalau turun imam mahadi betul2, aku harap diaorang pilih ikut imam mahadi yang salah, biar padan muko!




Mamat koboi:

rileklah...sejak bila penyokong bola sepak matanggg lahhh sgt,sama lah mcm ahli politik dan penyokong politik kadang kadang perangai mcm budak tak lulus SPM pon ada,

Aku ada tgk jugak keyboard warior yang persis intelek, bila menyokong sesuatu team kalau kalah meroyan mcm org bodoh jugak...ada masaalah ker?

dan Aku rasa org yang mengatakan orang cina yahudi pon tak berapa matang sgt lah bro...

tapi tak perlah...jgn lah joint kita yang tak matang ni pergi lah nikmati kehidupan kamu yang matang lah sgt tu ehhh....



so

pay per head said...

Saya berpikir bahwa pelatih bahwa Liverpool miliki saat itu, dengan kata lain, bahwa orang di pic tidak tahu tentang sepak bola modern dan itulah sebabnya ia tidak melakukan apapun di klub selama tinggal di sana