Tuesday, August 16, 2011

ANTARA KUCING DAN SETAN


"Kita Bukanya KUCING HITAM kita adalah SETAN MERAH!!! Ingat tu!!!!"
Laung Steve Berus pada pemain Sundaland




"Jadikan Safee Sali Sebagai Idola!!  Lakukan demi Setan tercinta!!!"
Laung Steve Berus lagi

 "Wahhh!! Motivasi busok nampaknyaa!!! Baik lah biar aku motivasi pemain  aku lak!!"
Daglish mula panas hati




" Ha haaaaa woppssss aku ari ni tak der idea, minggu depan jer la aku motivasi bebudak aku hehehe"
Seloroh Daglish





" Sayang you nampak beseri seri hari ni....tengok pasukan kita tak pasal pasal dah seri hari ni, kanda sedikit terkilan"
Henry sedih




"Jangan lah bersedih sangat kanda, tengok disana tu, pasukan curang juga seri, Geng bas sekolah yang tercicir student pon seri jugak...... Ha cuma disana saja pasukan Setan menang besar dengan jaringan 2-1 , Kanda jangan lah besedih ek


1 comments:

Sya'ari Othman said...

haha creative ;)
menarik.

ENTRY TERBARU : Ada apa dengan no 6 & 9?