Saturday, August 27, 2011

ANTARA HIDUNG, MATA DAN HATI


HIDUNG



"Bro... Serius cakap, ketiak ko ni bau longkang siuttt...!! Sakit HIDUNG aku!!!!"
Kuyt terasa loya dan kurang semangat bermain

"Ahhh aku tak caya ko nak trick aku jer tu!!"
Justkelainler tak percaya

"Woo tak tahan...blah la aku cam ni"
kuyt pon giveup dan berlalu pergi...



Suarez datang ambil posisi Kuyt
"Aik bau apa ni!!"
Suarez terhidu sesuatu yang kurang menyenangkan

"Ko tayang ketiak ni buat apa ha!? "
HIDUNG suarez mula sengal dengan bau ketiak Justkelainler


"Apasal korang semua jelous ngan ketiak aku ni ha!!!"
Justkelainler mula terasa kecil hati



" Oi Mamat! Ko tau tak, kalau gigi aku ni tak gosok sebulan pon tak boleh lawan bau busok ketiak ko tu!!  Kasik turun lah ko punya tangan !!! Busok tau!!!"
Suarez mula hilang sabar sambil melaga lagakan giginya kegeraman...

"Baik lah...baiklah..jangan gigit aku.... aku akan turunkan tangan aku"
Justkerlainler mula gelabah



"WOPPSSS Jangan Tangkapppp!!!"
Sergah Skertel penuh semangat, macam Ibrahim Ali!




"Haa!! Kan dah gol..... Sah aku kene tipu!!"





MATA


3 gol!! 3 MATA!!




"Sedap MATA memandang"





"MATA lebih hebat dari Pencurang Jambu!!"




HATI




"Mentang mentang lah aku tak score tak der sapa nak peluk aku"
Suarez kecil HATI



Percayalah dorang ni semua tengah sakit HATI kah kah kah!!





3 comments:

Andy Carroll said...

haha ketiak oh ketiak..selamt hari raya bro

Anonymous said...

kene wat iklan rexona la plak pasni...

jilah said...

hahaha...Lawak giler...p.s: Salam Aidilfitri to all the REDS! YNWA!