ANTARA TUTUP BUKU DAN BUKU BARU

Baru lepas habis tengok pejuang Liverpool bermatian matian walaupun tak ada yang mati, Taniah pada barai barai Liverpool seperti Babel dan Luncai menjalankan tugas dengan agak baik malam tadi, Mecharano jugak agak baik pada posisi pertahanan..dan sekali lagi Johnson menjadi duri dalam daging, tak nampak, tapi pada aku banyak game game penting Liverpool tewas dari kegagalan pemain sekor menjalankan tugas, antaranya insiden sepanjang zaman, gol bola pantai, gol setan korea dan dua tiga gol lagi, tapi nak buat cam ner dia jer yang layak bermain kat posisi tu...

baiklah
Dengan ini secara rasminya Liverpool tutup buku musim ini.....



NANTI DULU SETAN!!!

SIAPA CAKAP TUTUP BUKU!


KITA LIVERPOOL ADALAH PENENTU SIAPA JUARA MUSIM NI, JADI TOLONG RESPEK SAMA BIG BROTHER K BUARGH HA HA!!



nasib pakcik rafa musim depan aku tak pasti... tapi yang pasti aku nak tidur, besok aku nak keja...Hari hari kerja!!...

YNWA!!


8 comments:

Joe Radzif said...

semayang Subuh dulu

MOFASAD said...

kan dah kena tegur...

hahahaha

RABUN said...

segan nak bitau...tu la tujuan aku tak tido lagi he he

RABUN said...

farid fernandez: uik aku solat ehhh...nak dapat ketenangan balik he he

Sang Hangin said...

nasib baik ada banner gerak2.. terubat sikit dari tgk carlsberg je.

ha ha. kena puji skit. tlng kalah kan chelsea ye ahad ni. terima kasih.

RABUN said...

kentut: ya itu dia perayu undi sudah mulakan tugas..

tapi aku dengar citer dua game terakhir Rafa nak try player player muda he hee...

berdoalah korang untuk kejayaan Liverpool sambil aku berdoa untuk kekalahan Setan merah pada Sundaland kui kui...

matt jack said...

aku tak suka.....
tetapi terpaksa berharap agar liverpool menang ngan chelsial.
go liverpool go...

RABUN said...

Matt jack: tak per kita tengok jer keputusanya bagaimana nanti