ANTARA KRONOLOGI MENUJU PUNCAK GEMILANG CAHAYA!



bermulanya disini



Ha ini memang kepakaran Kuyt tanduk bola celah celah Keeper


"Tengok!! Messi pon tak leh buat macam aku" kata Kuyt penuh banga!




Kuyt dah bosan nak sebut Golllll!! Jadi dia guna perkataan baru "Bolosssssssss!!!!"


Tiba tiba agen setan merah berbaju biru nak sabotaj Liverpool lagi sekali...



"Ohhhh tidak sekali lagi!!!!  Deja vu!!! Deja vu!!!!" Rafa dah mula nak mereng



"Aku gigit ko baru tau!!!" Tiba tiba rafa  menyingaaa!!



" .. Jangan takut! aku tau mamat linesman tu adalah agent setan merah, jangan layan dia" kata reff penuh kejujuran...




"Ok! Jommm sambung celebrate!"



Tiba tiba satu keajaiban berlaku...


Messi juga tak mampu mengatasi kejaiban yang terjadi malam itu

apakah ia

jeng jengggg!!!




LUCAS SCORE!!! Skuad Bencica sangat tak bermaruah, Lucas yang bancai itu pon bleh membolos gawang korang! Pi balik Liga Purtagal korang yang tak der klas tu la!!


Dan tiba lah masanyer untuk Hero kita sekali lagi menyelamatkan Liverpool!!




"Tengok penaja ni puas puas, musim depan korang dah tak nampak logo yang korang selalu nak jadi kan bahan ni lagi haha!!!!!"


waktu ni penyokong Bencica dah mula nak pikir
"Abis bungkus kita!!"



Alih alih mamat ni lagi score!!


" whopssss I did it againssss!!"



Penyokong Liverpool lak resah gelisah!


Hero datang lagi!!!
"kan aku cakap aku lebih bagus dari Wain Runi!!"


"Kacang!"



"Game Over!!!"
pada Bencica lain kali jangan main tipu ahhhh! he he he!!!



Benitez cuma cakap satu perkataan jer setelah hampir hampir mereng ngan lineman tadi
"legaaaaa..."



Tiba tiba lucas terasa dia boleh menang tahun ni sebagai pemain Terbaik Dunia!!!



sukar dipercayai!!!

"Apa lagi betulkan balik gambar aku!"
Lucas mula terasa hebat dan berlagak!

NAH AKU DAH BETULKAN!!



"UiiiK! Apasal senget lagi!!!"



BLAH LAH!!! SETAKAT SCORE SEKALI TERASA HEBAT!!! KO MAIN MACAM NI BAKI  5 GAME EPL, BARU AKU BETULKAN GAMBAR KO HA HA!!!


"Adoi....."



UNTUK TAMBAHAN


RUNI Kemaluan!
"Malunyer!"



"Jadi Losser la plak aku ni"


JIJIK AKU NAK CITER PASAL SETAN MERAH NI


NEXT GAME LIVERPOOL
UEROPA CUP!!



6 comments:

Sang Hangin said...

mari kita buat kajian, harap2 kajian aku ini salah. kajiannya ialah setiap kali liverpool menang sekali , selepas itu mesti tak menang2 lagi. kalau x seri , kalah, kalau x kalah seri.

hmmmm mari kita lihat, siapa yg kena.

RABUN said...

he he entah entah setan merah plak yang kena he he...

aku harap wain runi turun malam besok, aku nak tengok Fuckerson mendera Runi sampai dia out dari world cup

he he

MOFASAD said...

kacak torres masa kat a.madrid dulu...

hehehe

jadi gay jap

hahaha

Amirul Idham said...

hahaha..
tau tak pe.. mula2 aku ingatkan torres score gol ke-2 tu sbb tu style torres tu main gelecek keeper..
sekali lucas da...

RABUN said...

Farid Fernandez: ya yang pasti dia lebih kacak dari si rooney lembu

RABUN said...

aremierulez/Amirul : he he kita tengok next game sama ada dia score lagi ker jadi kayu lagi...