Sunday, December 27, 2009

ANTARA SERIGALA DAN HARIMAU


"Liverpool menang akhirnya"...Aku harap tak sebut macam ni lagi,

Aku nak sentiasa sebut pada tiap hari isnin

"Liverpool menang lagi!!"

perlawanan seterusnya adalah menentang Aston Villa Angerik

JADI!

Aku harap harap benitez dah abis buat experiment...




Gerrad perlu terus menjadi penyerang kedua dibelakang Tores kalau nak menang selalu macam sabtu lepas la......



soal menggerakan serangan kita dah ada Aqualani yang agak meyakinkan



Aku nampak satu tekanan pada Lucas,
Dia cuba buktikan sesuatu pada Aqualani, permainan Aqualani agak mirip seperti Lucas rupanya,  patut lah Lucas lebih takutkan kehadiran Aqualani berbanding Mecharano.



Bahkan Aqualani lebih bagus dari segala segi, Patutlah Lucas bermain agak baik semalam walaupun masih tak cukup bagus pada aku la...


apa pun ianya bagus untuk Liverpool! Semoga si Lucas tu bekerja lebih keras lagi untuk jadi teror!

TAPI!!

Kita dah mengalahkan Serigala tapi Setan Merah dah kalahkan Harimau!!!

Jadi Liverpool mesti jadi lebih kuat!!

KUAT!

dan

KUAT!!!!!!!







6 comments:

strengenge said...

kuat harimau...hehehe...

liverpool terus gah...

aremierulez/Amirul said...

maybe a start of a winning streak?

ynwa

http://liverpool-malaysia.blogspot.com/

INDRA QIRANA said...

strengenge: kalau boleh lebih kuat dari rimau gaummmmm!!

Amirul: yup winning streak..kita menang ngan aston villa semalam yehaaa

Kentut said...

skejap je ni. usah risau. hu hu.

chamn said...

bg aku lucas masih muda n perlukan lebih pngalamn lg tuk main kt kelab cam liverpool.. better kalo benitez beli stiker, gerrard leh main midfield. xde la rongak sgt kt tgh. n midfield lg sorang leh gilir2 antara mascerano n aquilani

INDRA QIRANA said...

kentut: ha ha ok mari kita lihattt....

Champ: Yup kita tgk perkembangan semasa Lucas dengan kehadiran aqualani mungkin dia akan bermain dengan lebih baik