Sunday, October 18, 2009

ANTARA MERAH DENGAN BELANG BELANG MERAH DAN BELON MERAH!!



Setelah kekalahan terhadap Sunderland semalam, dengan secara rasminya Liverpool boleh terus melupakan untuk muncul sebagai juara EPL untuk tahun ini,

Untuk muncul sebagai 4 pencabar terkuat juga amat jauh dari jangkaaun. Pahit hendak ditelan bukan! Tapi itulah hakikatnya...

Sangat sukar untuk muncul juara apabila terlalu banyak benda yang memusuhi Liverpool Dari pada FA english yang pro Furgeson, Pengadil yang meminati Setan Merah, Lines man yang rabun jauh,

Player yang injured silih berganti, Kehilangan player utama,

Kekurangan Dana dari dua ekor babi dari Amerika ( terasa bodoh jugak memikirkan masalah ini Liverpool seperti sedang dijajah oleh dua ekor babi amerika ni)





Owner Liverpool, Dua ekor Babi Amerika Syarikat,
George Jilat dan Tom Hik! Hik!

Orang Amerika Syarikat suka main pakai tangan!! Agak jangkal tengok owner sebuah kelab terbesar didunia diwakili oleh orang Amerika!!

"Aku tak paham kenapa dorang berebut bola pakai kaki , tangan kan ada!!, "

"Entah lah?? Tapi yang pasti pemain bola tidak seksi seperti pemain NBA aku lebih suka tengok ketiak pemain!!!, Jersy Liverpool harus ditukar, apa pendapat kamu!?"



Dan baru baru ni Belon juga memusuhi Liverpool



penjaring gol sunderland, Darrent Ben Lon


Baiklah mari kita terus pada perlawanan semalam


Darent Belon merebat kencang



macam sebuah permainan snuker bola putih hentam bola merah!!





Boleh jadi Darrent belon seorang pemain snuker yang baik!!




"Argh ada dua bola... "

selepas perlawanan Riena meminta maaf pada rakan rakan dia terlalu teruja untuk menangkap bola warna merah pasal bola tu berwarna merah dan lebih besar dari bola bewarna putih...


Tapi yang pasti Penyokong Liverpool akan merasa minggu minggu yang sukar

pasal apa

kerana pasti ada badut badut Setan Merah yang mengejek

jadi kita sebagai penyokong Liverpool harus sentiasa sabar dan tabah
YNWA!!!


SETAN MERAH YANG MENGEJEK

seram bulu tengkok aku!!!



2 comments:

Kentut said...

apa kata liverpool bertukar kepada bolasepak pantai. gerenti juara sepanjang jalan.

INDRA QIRANA said...

herm tak kira bola pantai ker bola padang pasir ker Liverpool tetap juara sepanjang zaman he he