Sunday, May 17, 2015

ANTARA GERRAD PERCINTAAN LIVERPOOL




Aku rasa tak perlu ada sesiapa patut mempertikaikan Gerrad tanpa medal kejuaraan Liga, Semua orang tahu apa pengurus Dreber bus cakap, Maksudnya kalau Gerrad mahu menang liga dengan mudah dia dah boleh dapat atas kapasiti individu.

Ramai cakap Gerrad lagend yang tak ada kejuaraan EPL, Gerrad hado!? dorang tanya nada troll...
aku  nak tanya balik ada tak mana mana lagend  lain dalam sejarah yang buta buta tolak kejuaraan liga semata mata kerana sayangkan kelab?.. Hado?!


Korang punya lagend ado macam ni?



Perlawanan Akhir paling epic dalam sejarah CL, 1999?? nehhhh tu bawah bontot 2005 lah... antara Comeback paling dramatik dalam sejarah bola sepak dunia dan segalanya bermula dengan tandukan ni... 



Korang punya lagend ado macam ni?


Gerrad Final 2006

Antara perlawanan akhir FA Cup terbaik dalam sejarah FA Cup 
minit 90 tendangan ini menyelamatkan Liverpool 3-3 dejavu...