Monday, April 22, 2013

ANTARA LIVERPOOL DAN X LIVERPOOL


SEBELUM GAME



"Keh keh bro... Ko ingat ko pakai topeng dorang tak kenal ko ker keh keh!!"





Rafa sekarang berada bersama pasukan yang dikatakan lebih besar dari Liverpool...Tapi sungguh aku percaya dia takan cerita kat anak cucu dia pasal pasukan ni kelak....




Berbeza dengan Liverpool....



Tengok senyuman yang tak pernah menguntum kat pasukan Jambatan Runtuh



BILA GAME START



"Perghh!! Serius Beb badan ko nampak sedap...."




"Berrrrrr!!!....Grrrrr....tak tertahan rasanyaaaaa......."




"Bagi aku try skit!! NGAP!!! NYUM NYUM!!!"



"Ahhhh!!! Tolong Zombaaaa!!!"



Suarez bersungguh sungguh untuk sedarkan diri....





Suarez sudah sedar terus jadi friendly balik
"Rileks lah Ana Ivanovic...skit jer bukan mati pon kan..."





Setelah memuaskan nafsunya Suarez kembali jadi normal dan sedar dia seorang penyerang bolasepak bukan penyerang zombie




BILA GAME DAH HABIS


 Jadi berbalik pada Pencurang Jambu... Ramai yang tertanya tanya sebab kemerosotan prestasinya...











 Ok! Teran bersungguh sungguh pusing pusing sehingga menjadi lingkaran taik berwarna biru



Ok memandangkan dah ramai sangat orang nak ubah Warna biru....kita hiaskan dengan warna warna lain....




Taraaaaa!!!! Siap sudahhhhh....... Jambu bukan?

 MACAM BAPOK!!!

teruskan membapok ditengah padang.....




2 comments:

Anonymous said...

hahahaha...lawak sengal

Khai♥Rin : anies said...

muahahahahahahahahahha