Tuesday, January 29, 2013

ANTARA BULI DAN KENA BULI LAGI





Line up yang tewas dengan pasukan burung hantu

Masa tengok line up ni aku rasa BR mungkin  terkena penyakit Rafa dulu... Aku pon tak pasti kenapa, memandangkan Liverpool penuh dengan sejarah dan nampak gaya BR seperti cuba mengolah semangat Shankly dulu dalam membina Liverpool, sepatutnya dia tengok juga sejarah yang membuatkan Liverpool jatuh terduduk, Tak perlu jauh, sekurangnya di era Rafa pon sudah memadai....Dan inilah penyakitnya.... Eksperimen yang bukan bukan...

Sturidge, Suarez, Sterling dan Borini dihimpunkan sekali gus, Wow nampak gaya macam Liverpool cuba meledak 10 gol dalam satu perlawanan... Masalahnya ditengah pula pucuk muda dan anak ikan yang selalu kene buli ditengah padang dan dibelakangnya di bentengi pucuk muda Wisdom, Coates dan Robinson diketuai oleh abang Skertel yang tak boleh menasihati budak budak dia main baik baik, bahkan dia pon main dah macam budak budak

Secara peribadi aku rasa sama ada Gerrad atau Lucas perlu ada ditengah dan Gerragher patut ada dalam pasukan bersama dengan Skertel 

Aku malas nak ulas pasal Formasi bukan reti pon aku!, Jadi biarlah BR dengan hujah dia sendiri, tapi Overall sepatutnya BR menoleh kembali kenapa Liverpool kalah pada pasukan yang ala ala bola@ragbi ni? dah bederet deret kalahnya baik pada Stoke, Aston villa dan sekarang Oldham

Walau bagaimanapun ini bukanlah tanda nokhtah pada BR,  Pada yang mahu  BR dipecat, mungkin golongan yang sama inginkan Dalglish dipecat dulu.... Aku bukan antara mereka yang mahu BR dipecat walaupon sampai sekarang aku masih pelik kenapa Dalglish dipecat....  Nampaknya sekarang BR punya tugas yang sukar, Piala Liga dah terlepas, Piala Fa pon tak cecah final, nampak gaya penilaian yang boleh dibuat hanya lah kedudukan yang lebih baik di EPL...Piala Eropa? Hermmmmm...........


Tapi sekurang kurangnya BR betul dalam menasihati  pemain mudanya supaya belajar dari Gerrad segera.  Aku sangat sangat memerhatikan perkembanganya dari muda sampailah dah jadi vateran ... dan aku sendiri saksikan seorang lagenda tercipta....Dan yang pasti ciri ciri tu tak ada kat pemain muda Liverpool sekarang, kalau ada pon untuk jadi bagus mungkin ia, nak jadi hebat aku rasa sangsi ....







Selain faktor ketiadaan Gerrad junior, aku rasa ini dia yang Liverpool kurang dalam pasukan




Kuda tua yang banyak pengalaman .......Kalau tak der mamat mamat ni, carling cup pon jangan mimpi nak cium........





Dan tolonglah  jangan benarkan diri dibuli lagi....



 Caragher: Pergi jauh jauh!!! Badan bau bangkai!!




 Agger: Aku penampar muka ko kang!

Gerrad: KGB betul!!

Baubacin: aaaaaaaaa.......



 Gerrad: Kau ingat rambut ko macam mop lantai aku takut ker!



 Agger: Amik ko!!




 Agger: Siapa nak makan siku lagi!!



Caragher: Apahal...........
Mr Bean: .........................................................................



 Bellamy: F@%*&####
Prank Lepat:  mphhhh.....bau petaiiiiii....


 Liverpool:  Ada hati nak lawan ehhhh!!!



Liverpool: Amik ko!!



Caragher: 
woooooo buat buat tak nampak ehhhhhhh!!!


Sekadar gambar besejarah.......


1 comments:

Badang said...

Lu mmg hebat gerrard...