Monday, April 16, 2012

ANTARA BABAK AKHIR SINI, SANA, DAN SITU


DISINI























NUN DISANA









Kalau bukan nak respek pon, bukanya susah pon nak diam sekejap...Apadah monyet pon reti nak duduk diam sekejap da!

Biar aku ajar mcm mana nak diam sekejap , tutup mulut dan fikir loan kereta tak bayar lagi ker, PTPTN dah beranak ranak ngan INTERESting nya, Isteri nak minta ceria ker, kucing kat rumah nak beranak ker, jap lagi nak pergi mencurang macam Cole ker, ini semua boleh difikirkan dalam  masa 1 minit kompom diam sekejap




DAN DISITU








Aksi sama siottt!! Ha ha kartun la negro ni!! Ni training kat padang ker training kat atas katil  hermmm...


2 comments:

Nazirul Mubin said...

Tradisi Man U la.. Kita terima saja dengan redha.. (>.<)v

Alisha Residenc said...

anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
berharap anda jangan keberatan