Monday, March 5, 2012

ANTARA KUYT DAN DAGLISH





6 comments:

sale_ehs gerrard said...

aku rasa, musim ni dia org x pndai2 punya nak score penalti dgn sepak kn tiang gol... x nmpk pun calon2 yg tbaik boleg selesaikan mslh ni...

KhaiRin : anies said...

pe kata kalu dpt penalti suh team lwn yg score?? hahahah

rabunmerah said...

ha ha tu la tiap kali dapat penalti aku rasa kalau penyokong lain besorak kemain nak rak....

kita lak kalau dapat penalti...aduihhhh kenapala lah ko gi jatuh tadi, try score kan bagus!

rasanya lepas ni bleh try kasi reina lak tendang...

Nazirul Mubin said...

stuju2.. turn reina plak

redderscreepers said...

keh..keh.keh...ini memang kelakar...terbaik la...penalti ni patut bagi orang yang tak biasa amik je..senang...expectation tak tinggi...kalau tak skor takde la kecewa sangat...macam penalti lawan cardiff..Johnson ngan Downing tu nampak tak meyakinkan tapi gol...yang biasa skor tak masuk lak..huhu...

sportsbook mobile app said...

buahahaha saya hampir marah celana saya sendiri, yang begitu lucu, Anda orang baik! Saya tidak sabar untuk melihat posting berikut dan tertawa banyak lagi!