Monday, November 25, 2013

ANTARA LAST MINIT DAN KAD KUNING ( MERAH )




Last minit gol lawan jiran yang kurang ajar!


Last minit gol gak...yang merah tu bukan pasukan setan ek, tu Malaysia F.C




Suarez kena gigit Dracula!! Jangan salahkan dia kalau minggu depan dia gigit orang lak
... Pengadil bagi kat kuning pasal tendangan tu terlalu tepat, kalau tak tepat baru dapat kad merah.




Shrek buat ganguan seksual!




"Sir Alex Fuckgerson ada kat atas nun, kalau ko berani bagi merah, bagi skang aku nak tengok!!"

"Tak...tak berani encik, kad kuning jerrr, boleh ek..."

"Bagus!! kad kuning aku suka, mcm otak aku jugak, kuning!!




Patut lah Joe Allen barcelona mcm slow jer musim ni, pasal original xavi kat liverpool pon main slamber gila jer hu...tak jemu tengok, satu percubaan yang sangat sukar, sikit jer lagi nak masuk...rugi betul...nice try xavi!


Read More...

Monday, November 11, 2013

ANTARA MEREKA DAN LIVERPOOL




Di Old Kerepot... 

Nampak gaya Fuckgerson kena datang selalu tengok game manchester... 


Di Jambatan Runtuh.......

"Wo! Bro mata ko lari sikit 183 darjah lah..."

"Tak per, Bagus...  Ini kelayakan standard refree England"





 Di Anfield...........

Shrek Palsu






Original Shrek







Liverpool ketika ini.... 

Musim lepas ' We Come Not To Play'

Musim ni .....
 'Rise Up'

aku harap musim depan

'We are the Champhions'




Read More...

Wednesday, November 6, 2013

ANTARA DULU DAN KINI




"OK Diam semua!! Sekarang aku pergi ambil cuti!!"


Read More...