Wednesday, March 28, 2012

ANTARA DALGLISH DAN SETAN MERAH




Aku jadi kesian lak kat Dalglish kene hentam sana sini,


Tgk muka ni baik baikk.... tak kesian ker?....




Aku rasa macam tak berbaloi nak kutuk Orang yang dah berjasa dengan Liverpool ni...

Dari aku kutuk Dalglish, lebih baik aku kutuk 


benda sial satu ni




Ini antara sebab kenapa aku tak pernah Respek pasukan ni, tak kira lah piala dia dah ada satu kapal kontena sekalipon!!





Ada  bela Hantu Raya!! Setan la katakan!





dan satu lagi, Aura Setan mereka terlalu kuat!!






Jadi aku akan lebih membenci Setan yang bermain bagus dari Liverpool yang bermain teruk....




Read More...

Saturday, March 24, 2012

ANTARA BERADU DENGAN BERADU









sial salah eja!
Read More...

Thursday, March 22, 2012

ANTARA KEPALA REINA DAN BOLA









 'speechless' eh.......




Read More...

Monday, March 19, 2012

ANTARA HOBBIT , THE ENT, KING DAN GOLLUM










Pohon ajaib pon tumbang!






King Kenny nampaknya terus mara membimbing tentera merah ke sempadan yang seterusnya....



Namum begitu..... walaupon kejayaan semakin hampir.... dalam kehebatan pasukan tentera merah berperang berhempas pulas meraih kemenangan...

Tanpa disedari Makhluk  Gollum  akhirnya berjaya mencuri makan di Leciester setelah bertahun tahun menanggung kelaparan....



siann....biarlah dia makan......


Bersambung........


Read More...

Tuesday, March 13, 2012

ANTARA HATTRIK KALAH DENGAN HATTRIK MENANG

Read More...

Monday, March 5, 2012

ANTARA KUYT DAN DAGLISH





Read More...

Sunday, March 4, 2012

ANTARA CANTIK DAN BUROK, MENANG DAN KALAH

Read More...

Saturday, March 3, 2012

ANTARA TRAINING DAN PENING












Read More...