Monday, October 31, 2011

ANTARA ISI DAN BEKAS


"Kalau teror kasi dua gol la!"



"Betul ni!? Dua gol eh!"




Nah amik satu!




 Nah amik dua!




" BBhu huuuu korang tak bagi muka kat bekas maneger korang ehhhh huuu huuu!"




" Sorry la pak cik!  Kita orang semua tak kenal pak cik pon!!"




" Dah jom tinggalkan manager haprak kita dulu...jom disana tu, tak jauh lagi perjalanan kita ni !!




"Wopppss! Mana mau pegi ahhhh!!! Korang dah bantai bekas manager korang dulu, skang kalau boleh mai bantai bekas player korang lak! Haishhh!!!!"
Pendekar Cangkung menunjukan lagaknya




"Nah aku persembahkan pahlawan pahlawan aku yang hebat ini!!"





"Nettt Netttt nettttt"

pencurang jambu buka silat robot....sempena kehebatanya keras di pintu gol


"Ahhh! ......Ahhhhhhhh"
Mireles bukak silat Tongkat Ali cuba menjejak langkah kehebatan trio pencurang mereka!









Read More...

Thursday, October 27, 2011

ANTARA TINGGI DAN RENDAH



Apa yang selalu pemain tinggi lakukan!?





MEMBULI!!!





Apa yang pemain rendah selalu lakukan?







Jadi  LAGEND!
Read More...

Sunday, October 23, 2011

ANTARA TIANG DAN GOL


"Oh tiang!"

Sah Liverpool dan tiang gol tak dapat dipisahkan


Read More...

Tuesday, October 18, 2011


JANGAN TAKUT!!!
KITA TIDAK DIKIRA RACIST KALAU MENGUTUK KAUM SETAN LAKNAT NI!!!

JOM KITA RACIST TERHADAP SETAN!!!

Read More...

Saturday, October 1, 2011

ANTARA 2 GOL


"Nak 2 Gol!!! 2 Golll !!!!"


Read More...