Saturday, September 10, 2011

ANTARA PENALTI SEBELAH SINI DAN PENALTI SEBELAH SANA


"Kah kah jangan takut pengikut pengikut sekalian! Bergembiralah!! Kita dapat kuasa baru dan semakin kuat dan kuat"

Bapak Setan dapat tenaga baru sejak akhir akhir ini




"Tapi aku belum puas... Liverpool masih belum tewas dan pasukan mereka juga tampak bersemangat! lakukan sesuatu"

"Baik tuan"




"Nak kalahkan Liverpool!! Senang jer"




"PENALTI!"





"Ai!? macam ni pon penalti ker!!"

"Ya penalti  yang sangat jelas!!"




Suarez terus semangat! Biasa ahh Liverpool!! Masalahnya pasukan Stroke city terlalu ramai keeper!



"Wooi!! Reff !!! Nampak tak tu!!! suka hati mak bapak dia jer pakai tangan tuuuu!!!"




"Buekkk!!!!! tu pakai kaki ler bukan tangan!!"

       


Satu lagi contoh perlawanan yang mengunakan Tektik lama mencabul kehebatan Liverpool


Tapi Bellamy kekal hebat!! Cubit Buah halkum tu! Lepas ni bolehlah cubit buah pelir Rooney lak !!



Read More...

Thursday, September 8, 2011

ANTARA LIVERPOOL DAN X LIVERPOOL


Kisah X Liverpool



"Hello bro...datang jugak lu eh....apasal selubung macam penyangak ni?"
Pencurang jambu menyambut ketibaan mamat misteri



"Snff...snfff...macam kenal jer bau ni...ko pakai perfume apa ehhh?"




Owen semakin serasi dan gembira berada di Old Kerepot dan baru baru ini Owen mendapat peranan baru disana sebagai jurucakap Setan merah...



Pencurang Jambu  semakin hebat bersama dengan pasukan yang dikatakan lebih besar dari Liverpool ini. Pencurang jambu ini tak kisah pon tidak dipilih ke skuad kebangsaan Sepanyol sebab dia tak pernah cium badge Sepanyol



Tidak seperti di Liverpool dulu, Yahudi mabok ini sekarang menjadi pemain utama dipasukan curang dan sering diturunkan sebagai pilihan utama, sebagai menghargai bakat hebatnya pasukan curang dengan bermurah hati meminjamkan kehebatan yahudi mabok ini ke Pasukan geng bas sekolah yang sekarang mengunguli carta di nombor 17


"Adoi!!"
Bellamy dibaling botol ajaib


"wah perasaan apakah iniiii..... macam pernah rasa perasaan ini?"



" Ohhhh yaaaaa...Perasaan menyarung jersy keramat berwarna merah ini...ohhhh syahdunya...aku ingin kembali kepangkal jalan....."


"Tak per gaji kecik tak per....jangan panggil Risse sekali sudah lah..."





RAUL MEIRELES has insisted he never wanted to leave Liverpool.

The Portugal midfielder completed a £12million switch to Chelsea minutes before the transfer window shut last week, reuniting him with former Porto boss Andre Villas-Boas.
There were eerie similarities with Fernando Torres' January transfer between the clubs, with Liverpool reporting in both cases that a transfer request had been received.
That is normally read as a sign that a player is trying to force a move.
But Meireles, 28, said: "When I was in Porto, I knew I wanted to go and the club wanted to sell me — and I made the right choice last year to come to Liverpool.
"This year, though, was different because I knew I didn't want to go.
"I felt Liverpool's new owners didn't want to sell me but when I knew that Chelsea and Andre wanted me, it convinced me."



Ya kita boleh lihat wajah yang ikhlas mulus berbelah bagi dimuka Meireles....



"Gua tak kisah pon lu nak pegi mana...janji mulut kasi jaga..betol tak kelly"

"Betul betul keh kehhh tolong demo kat orang lain"



Read More...