Tuesday, August 30, 2011

ANTARA HARI RAYA DAN HATI HATI JALANRAYA




Antara Hari Raya dan hati hati dijalanraya ...kedua duanya memang tak dapat dipisahkan ...tiap kali raya mesti perkataan ini akan diwar warkan



Jadi untuk melangsungkan terus kelaziman itu aku pon nak mengingatkan


BERHATI HATI JALANRAYA




"WOI HATI HATI WOI!!!"



Hati hati semua eh geng bloger sekalian.....aku doakan kita semua balik kampung dan kembali dengan selamat, tahun ni kita akan berblog dengan semangatnya



Read More...

Saturday, August 27, 2011

ANTARA HIDUNG, MATA DAN HATI


HIDUNG



"Bro... Serius cakap, ketiak ko ni bau longkang siuttt...!! Sakit HIDUNG aku!!!!"
Kuyt terasa loya dan kurang semangat bermain

"Ahhh aku tak caya ko nak trick aku jer tu!!"
Justkelainler tak percaya

"Woo tak tahan...blah la aku cam ni"
kuyt pon giveup dan berlalu pergi...



Suarez datang ambil posisi Kuyt
"Aik bau apa ni!!"
Suarez terhidu sesuatu yang kurang menyenangkan

"Ko tayang ketiak ni buat apa ha!? "
HIDUNG suarez mula sengal dengan bau ketiak Justkelainler


"Apasal korang semua jelous ngan ketiak aku ni ha!!!"
Justkelainler mula terasa kecil hati



" Oi Mamat! Ko tau tak, kalau gigi aku ni tak gosok sebulan pon tak boleh lawan bau busok ketiak ko tu!!  Kasik turun lah ko punya tangan !!! Busok tau!!!"
Suarez mula hilang sabar sambil melaga lagakan giginya kegeraman...

"Baik lah...baiklah..jangan gigit aku.... aku akan turunkan tangan aku"
Justkerlainler mula gelabah



"WOPPSSS Jangan Tangkapppp!!!"
Sergah Skertel penuh semangat, macam Ibrahim Ali!




"Haa!! Kan dah gol..... Sah aku kene tipu!!"





MATA


3 gol!! 3 MATA!!




"Sedap MATA memandang"





"MATA lebih hebat dari Pencurang Jambu!!"




HATI




"Mentang mentang lah aku tak score tak der sapa nak peluk aku"
Suarez kecil HATI



Percayalah dorang ni semua tengah sakit HATI kah kah kah!!





Read More...

Thursday, August 25, 2011

ANTARA EXETER DAN PENGHORMATAN


"I would never disrespect Exeter or the Carling Cup and if you have that respect for other people, maybe you'll earn it back from them."




"Skang ko nak Respek kat aku ker tak...ker ko nak makan penumbuk aku ni lagi?"
Carrol menunjukan kehebatanya


"Baik bang saya janji tak tarik tocang abang lagi..huk hukkkkk"




Read More...

Tuesday, August 23, 2011

ANTARA JARI DAN HANTU



Ini jari hantu




Boleh digunakan ketika gembira






dan juga ketika berduka
Read More...

Tuesday, August 16, 2011

ANTARA KUCING DAN SETAN


"Kita Bukanya KUCING HITAM kita adalah SETAN MERAH!!! Ingat tu!!!!"
Laung Steve Berus pada pemain Sundaland




"Jadikan Safee Sali Sebagai Idola!!  Lakukan demi Setan tercinta!!!"
Laung Steve Berus lagi

 "Wahhh!! Motivasi busok nampaknyaa!!! Baik lah biar aku motivasi pemain  aku lak!!"
Daglish mula panas hati




" Ha haaaaa woppssss aku ari ni tak der idea, minggu depan jer la aku motivasi bebudak aku hehehe"
Seloroh Daglish





" Sayang you nampak beseri seri hari ni....tengok pasukan kita tak pasal pasal dah seri hari ni, kanda sedikit terkilan"
Henry sedih




"Jangan lah bersedih sangat kanda, tengok disana tu, pasukan curang juga seri, Geng bas sekolah yang tercicir student pon seri jugak...... Ha cuma disana saja pasukan Setan menang besar dengan jaringan 2-1 , Kanda jangan lah besedih ek


Read More...

Thursday, August 11, 2011

ANTARA DOKTOR DAN ENRIQUE


"Wah! Doktor alat cangih apakah ini!?"
Enrique memulakan pertanyaan penuh gumbira


"Inilah biometric kalau kamu nak tahu"
terang Doktor dengan sungguh jelas


"Wah canggihnya!! Apa fungsinya?!"
Enrique semakin teruja

" Tak der yang penting sangat pon, hanya untuk mengelak  jari kamu daripada kotor itu saja.."
terang Doktor semakin jelas










"Kenapa kamu gelak?"
tanya doktor penuh curiga


"Saya amat teruja dan saya seperti tidak boleh berhenti gelak keh kehhhh!"
 Enrique semakin teruja

"Tak apa, teruskan gelak...saya memang suka dengan orang yang ceria dan suka gelak seperti anda"





"Keh keh kehhhh!! Alat ini seperti menyuntik lagi gelihati saya lah Doktor keh kehhhkehhh!!"


"Ok nampaknya saya juga tak sabar untuk ujian seterusnya"
Doktor semakin rancak dengan ujianya







"Wahh......mantap!!"
 Doktor mulakan ujian yang lebih intensif


"Errrr Doktor apa yang mantap...?"
Enrique

"...ehhh maksud saya kamu punyai kekuatan mendada yang baik errr"
jelas Doktor pada Enrique penuh jujur




"Errr Doktor buat apa tu?"


"Saya sedang cek tulang belakang kamu lah"


"Saya rasa Tulang belakang diatas sedikit dari tempat doktor periksa tu...."
Enrique semakin teruja berada di Liverpool

SELAMAT DATANG ENRIQUE!!





Read More...

Sunday, August 7, 2011

ANTARA MAHARAJA LAWAK DENGAN PASUKAN KELAKAR MANA LEBIH LAWAK


"Kah kah kahhhhh!!!! Kelakar tak kami!!!"






"Jangan jadi kelakar di tengah padang bola!!"
nasihat Cara pada pemain pemain Liverpool


Read More...