ANTARA MENANG DAN KALAH, AKHIRNYA SERI

Perlawanan pertama Liverpool di gelangang sendiri bertemu dengan musuh setempat, walaupon pasukan nEVER  EVERwon ni tak sekeji dulu. Tapi Liverpool seharusnya tak beri muka!! Memandangkan Liverpool juga tengah lemau sekarang tak ada bezanya juga dengan jiran kita yang keji ini!




Liverpool seperti biasa punyai peminat yang setia walaupon kalah dua dua game sebelum ni Daglish masih diangap hero



"Yehaaaaaaaaaaaa!!!!"

Walaupon Liverpool bermula dengan negatif pada dua game terakhir, bibit2 ion positif juga sedang bergerak merebak kesana sini. Pendekatan Daglish nampaknya seperti houlier juga, Daglish sedang membina tapak untuk Liverpool sekali lagi, Pemain pemain muda mula mendapat kepercayaan. Seperti Kelly, Spearing, Shelvey, dan seharusnya Wilson juga perlu mendapatkan tempat....ini penting memandangkan pada kedudukan Liverpool kini menyukarkan Liverpool untuk memikat pemain pemain bertaraf bintang mewakili Liverpool. Jadi dengan player muda ini Liverpool seharusnya membina pasukan bersama ramuan player muda dan player yang ada potongan harga seperti mana Liverpool memiliki Mc Calister dan Didier Hamman dulu.

"Wahhhh cantik belul gol ko tu straight jer tadi!!,,,kalau aku yang tendang tadi kalaut biru lah jawabnya"
Lucas bersendeloka sebentar



Ya keputusan pada malam ini bukanlah keputusan yang terbaik, tapi ia lebih baik dari tidak membawa sebarang mata, memandangkan faktor nasib baik tak memihak kepada kita sejak akhir akhir ini. Walaubagaimana pon formasi menyerang yang diterapkan Daglish harus diberi pujian. Ketika kita disajikan  strategi permainan bola lambung dari Hudgson yang meloyakan tekak. Kini Liverpool kembali kegaya klasik Liverpool.

Johson setakat ini disebelah kiri nampak lebih selesa, Aku merasakan jika Liverpool menemui pemain Bek kiri yang suitable untuk Liverpool, tempat Johnson seharusya disebalah sayap.

Kelly seperti biasa bermain bagus. Tepat dan tenang, sekali kali naik mempunyai crosing yang bahaya. Harap dia terus konsisten

Mireles sudah menjaringkan gol. itu petanda yang bagus. Tapi apapon dia masih lagi pemain yang goyah, Sering melakukan kesilapan, hantaran kurang baik, dan cepat tengelam dalam permainan.

Maxi seperti biasa kuat membazir heheh!

Spearing.... tak bagus mana pon...tapi rajin. sayang dia terlalu kecil.... 


Torres walaupon tidak menjaringkan gol kali ini, nampaknya dia bermain bersungguh sungguh kali ini, dan kali ni dia tak banyak dive...bagus.


Turning point kepada kegagalan Liverpool mengutip tiga mata adalah apabila Agger terpaksa dikeluarkan

Setelah Lucas dan Johson keluar dari senarai player bangsat

dan Konchesky yang dah dibangsatkan oleh Daglish

maka ini dia player bangsat yang yang paling bangsat untuk musim ini!!!

JENGGG JENGGGG JENGGGGG!!!!

Torres membisikan sesuatu pada Si Ketel

"Oi, boleh aku tanya ko sikit tak?"

"Apa dia bro, aku sanggup jawab dengan berjela jela"

Torres memulakan pertanyaanya
"Apasal ko selalu sangat main macam bangsat!!??"

Siketel 
"...........?"



4 comments:

Darion Daron said...

kelly memang terbaik
pujian jugak kepada kenny daglish sebab mampu dan mempercayai potensi pemain muda kita

AzRi said...

player muda aku salute sgt2 la...dpt gak la sejukkn ati ngh mendidih mlm td...mmg mencarot2 la wa tgk match mlm td utk 2nd half nye...

Tengku Firmino said...

So far so good..but we cant sustained to play attacking style with poor defending..Without Carra, our defender so awful all around the pitch..Martin Kelly had good ability to run up and down but he need to increase his stamina on game like last night. Skrtel is a good physical defender and his ability is just fine but he need to work out on his mentality and focus..Clearly we need new players of course

Seizer said...

seketel banyak bende kene improve... first skali baiki defend die biar same ganas dan brutal macam kepala die



Berita Liverpool Terkini :Preview : Wolves VS Liverpool
Berita Liverpool Terkini 2:Sape Cakap Liverpool Takde Duit?
Berita Liverpool Terkini 3:Transfer Rumours Januari Liverpool Part 2




.